Sunday, October 22, 2006

back from paris with 18 more filled rolls and one girlfriend less.

my plans are. developing the 14b/w tonight. scan them till tomorrow, bring the 4 c41 to the lab scan them tomorrow night and start to submit.


here some leftovers from two rolls before leaving vienna for 2 weeks.


she was too close for the m. so i put the focus on 0.7m and held the camera beside me. either i'm a photogod or was damn lucky to get the focus dead on.

1/2 second. who the fuck needs tripods :P







we met radiohat by accident. he touched berns leica and jerked off immediately in his pants.

bern having fun while melting austrian handmade deluxe chocolate in warm milk.


she's back in germany. i gave her the finger. i'm sure i had a reason for it. have fun in little wiesbanden nicole !


12 comments:

dieolleische said...

have fun in stinky dunkelkammer, rammel

artis said...

well, I've noticed that your last shot is always kinda.. special.

Christian said...

1/2s? ich bekomm ja schon bei 1/15 probleme :P

das foto mit dem blumenstrauß hat was!

wiesbaden...ich muss auch mal wieder in die gegend. hab dort 5 jahre lang in der nähe gewohnt.

markus said...

dieses pädophil angehauchte foto ist phänomenal...

meine nase nicht so.

Suzan said...

Enjoyable photos as always! Good job with the trick on the little kid :O
Really like the one of the guy giving flowers to the girl too.
Needless to say I'm very curious about the Paris photos.

alife said...

schade irgendwie :(

das foto mit dem kleinen mädchen is sehr schön geworden!

yume said...

as usual absolutely love your pictures. :)
Can't wait to see Paris pix !!!
Hope you had a good time over here... each time i was hanging in Paris i was like checking if you weren't there but seems like i missed you ;) too bad.

chris weeks said...

... 18 rolls ...

i'm ready to come home with a "few" more than that ...

and two dead leicas.

shot the fuck out of them.

i suppose.

one less girlfriend? did she wither away from not eating?

Adam Kozlowski said...

god, sev, can you actually keep at least one girlfriend for some more time... damn, so disappointed. i can imagine, judging from the pics, that lia was a royal-redhead-pain-in-the-rectum, but damn, miriam was the cutest thing i've seen in a long time... what a face, what a smile... almost as beautiful as Polish girls...

Oh well, You're young, i guess ;) plus, it's all none of my business.

Great shots man, nice to see u back here, i thought you're gonna stay in Paris longer.

News from me - no, still no Leica, but i bought an EOS-1, an EF 35/2, gonna get an EOS 1N RS next week, plus i dusted off my dads enlarger and darkroom stuff, and, yes, for the first time in my life i'm gonna make my own prints... I can tell you man, my first time in bed with a woman wasn't that exciting. And... yes, i owe it all to You/blame it all on You and your amazing black-and-whites. Fukk You Sev, you make my wallet cry.

smkblog said...

miriam is just studying in germany again. it's a joke. no drama happened ;)

well eos1 35/2 is a nice combo for journalism. you still should get your hands on a rangefinder for street :)

Piotr said...

photogod. ha.

lady luck ;)

adamkozlowski said...

Hahahah Sev, you got me tricked about Miriam ;) Good to know no drama happened :)

Yeah, as for the rangefinder, yes, you're making the impossible happen - i start considering getting a good one. I actually got two really shitty ones - Zorki 6 and Fed 4. Both russian. Fed is nice, perfect shape, it even has a built-in lightmeter that still works well. Works really smoothly, but it has a very shitty viewfinder and i lost the lens cap and actually, even in dim light, the light burns thru and leaves a spot on the film, cuz the cloth shutter is too thin.